måndag 15 augusti 2016

Det kommer bli en rolig och spännande höst!

Sommaren börjar gå mot sitt slut men inte känner jag mig ledsen för det. Den här hösten kommer bli så kul och jag har så många roliga saker inplanerade framöver! Förutom att delta i loppen Höga Kusten Trail och Tjurruset kommer jag i slutet av augusti att gå en utbildning för Petra Kindlund och hennes företag Runacademy och bli utbildad löpcoach. Från och med september kommer jag sen att få leda en grupp med nyblivna löpare och få dem att upptäcka hur roligt det är att springa! Ser verkligen fram emot att få peppa dessa deltagare och få bli en del av deras påbörjade löparresa. Det är så kul att få bli en del i andras utveckling!

Om du är nyfiken på vad det innebär att träna med Runacademy så finns det möjlighet att testa innan höstterminen börjar, Det kommer att ordnas med prova-på-pass runt om i landet - inte bara i Stockholm! Klicka här för mer information!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar